Tabung

My Friends

Wednesday, January 26, 2011

Khurafat Bosan..?

Semalam Cik Senah telah selamat menonton filem Khurafat dengan 'kawan' dia...huhu
sebenarnya aku Cik Embun Cik Senah memang nak p tengok pun semalam tapi disebabkan aku kesempitan tak dapat nak join, then call Cik Embun pulak tak pick up so, Cik Senah pun p dengan 'kawan' beliau..
apa aku mengarut nih.

Pagi tadi dia bagitau aku..

Cik Senah : weh...baik kau tak payah p tengok Khurafat cam hampass jer..
Aku           : awat pulak dah..?
Cik Senah : menyesal tengok..tak takut pun, terkejut sekali jer pastu haram tak faham
                    jalan cerita
Aku           : orang belanja nak menyesal buat apa...wakakakakaka. orang cakap sedap ja
Cik Senah : aku rasa dalam Melodi tu semua budak fan club Shamsul Yusof lah..
                    hehehehehe
Aku           : jimat duit akuuu..(terus bagitau Cik Embun tak jadi p tengok..kihkih)



***updated : baru teringat aku kalau p tengok filem seram, 
                     tisu yang lebih tengok daripada aku..sebab aku guna tisu untuk tutup mata..
                     ekekekekeke...jahanam duit ja hang nih ^_^

7 comments:

Anonymous said...

sangat setuju dengan Cik Senah...ari tu sy pun xnak tgk but kawan-kawan kata best...1 of them kata ni kali kedua dia tgk...langsung x seram...langsung x terkejut...huhuhu...tapi mesej dalam citer sampai ar kat kite...ngee~

lilY said...

mOon :
- nasib baik lum tgk..kita tunggu keluar kat Astro jer lah..hihi

Tuan Cimot said...

heheh..mybe ikot org kot..rmi yg kata best, ad gak yg kata xbest..

Madd said...

tapi cite ni mendapat sambutan kan...
ehhehehhe

lilY said...

Tika Leh :
- yer lah kot kan..
ramai yg cakap best :)

Mohd Ridhuan :
- yer lah...lain org lain citarasa kan..hehe

Mime MF said...

blom tgk ag...
tp kwn2 ckp besh..
hu3
mcm2 pendapat...:)

lilY said...

ben :
- tu lah ada gak kwn ckp best
ada gak yg ckp hampesss...
hikhikhi