Tabung

My Friends

Thanks

Monday, January 17, 2011

Ibu Suruh Abang Rogol Saya - Harian Metro

credit to Gengblogger

Terkejut beruk kejap aku tadi baca Harian Metro Online
"Ibu Suruh Abang Rogol Saya".
apa nak jadi dengan dunia, si ibu yang selalu di sifatkan sebagai seorang penyayang tergamak melakukan perkara macam ni.

Apa yang aku baca anak berkenaan nama Lili (bukan aku tau..aku ni lily bukan nama sebenar..huhu) selalu jadi habuan lelaki yang selalu meminjamkan duit kepada ibu beliau. Kiranya sebelumSI  ibu serahkan Lili ni kepada lelaki² tersebut , disuruhnya abang si Lili ni rogol dulu..ish ! binatang lagi sayang anak kot.

Baca lebih lanjut kat SINI



***Bersyukur aku & adik beradik lain dibesarkan oleh ke-2 ibu bapa yang sangat mithali & penyayang ^_*



15 comments:

al_hakim said...

manusia zaman sekarang kan..minta dijauhkan..

mOoN said...

jahil sungguh manusia itu...minta dijauhkan..

lilY said...

al_hakim :
- dunia dah akhir zaman macam nih lah...nauzubillah

lilY said...

mOon :
- amin..same² kita mintak dijauhkan..

Hidayah Hanif said...

manusia zaman sekarang tak ingat mati..tu yang buat ikot suke macam takde hari qiamat tu!!!

lilY said...

Hidayah Hanif :
- sabar³...hihi
manusia xnmpk dose sbb tu dorang xsedar..kan..

CahayaCintaIlahi said...

ish memang KEJI betol laa
aih

lilY said...

CahayaCintaIlahi :
- betul tu...xde hati & perasaan sebagai seorang ibu langsung

rizwan's sweetheart said...

mcm mana yerk... seorang ibu... yang daripada rahimnya lahir seorang anak sanggup mempersia2kan masa depan anak gadisnya?

aduhai... dunia akhir zaman... moga DIA melindungi munirah & fayd fda

zazaw said...

dunia zaman sekarang
mcm mcm betul

lilY said...

rizwan's sweetheart :
- semoga dia diberi hidayah..amin ^_^

zazaw :
- dunia dah akhir zaman camni lah...

anamizu said...

subhanallah dunia akhir zaman (T__T)

lilY said...

anamizu :
- tu lah..apa nak jadi..semua macam dah terbalik...nauzubillah

zacky ~786~ said...

arghh ~ ape punyerr jenis ibu nie..hurmm

lilY said...

zacky~786~ :
- tau xpe..tak berhati manusia betol..