Tabung

My Friends

Monday, January 10, 2011

Bukan Salah Ana Raffali


Entah apa problem manusia nih, ini semua gara² kemenangan Ana Raffali dinobatkan sebagai Juara Lagu semalam lah nih.
Aku pun pada mulanya tak berapa setuju juga dengan keputusan juri, tapi aku try fikir dari sudut lain..
dorang juri, dorang tau lah apa yang the best..kita ni ibarat pengkritik bebas.
Yang peliknya, kalau ada jer manusia yang tak suka seseorang tu atau pun benci apa² je lah mesti create satu page yang macam nak boikot. why..?
Ini bukan first time lah, dah selalu sangat kot..artis tu kena hentam yang ni pun kena, malah orang biasa pun tak ketinggalan..jangan lah macam ni, kita manusia bukan perfect sangat.
Buat dosa je lah, lagi bertambah berdosa bila orang lain pun turut bercerita kat page tu..hah ! tak pasal² ber double² dosa..aku idak ler sebaik² umat tapi batas tetap batas..aib orang tu kena jaga.

Kita sendiri pun boleh nampak yang Ana Raffali langsung tak jangka kemenangan beliau semalam
dah rezeki Tuhan nak bagi dia.
Ker ada yang nak Ana Raffali serah balik trofi tu kepada pihak TV3..?
hahahahahaha

"Marilah Kita Bersama² Berfikiran Positif"






*** owh..kepada yang terasa aku mohon maaf yer, iye lah aku pun macam korang jugak bagi pendapat sendiri..pisss !

11 comments:

al_hakim said...

betul tu..dah rezeki ana raffali kan..nak buat mcm mane..=)

lilY said...

al_hakim :
- kite terime jer lah kan.. ^_^

LyNn HaMzAh said...

lor...sampai macam nie sekali jadinya...

lilY said...

LyNn HaMzAh :
- iyer..tau xpe..
ini masyarakat kite...

MOHDFAIRUZcheghani said...

btol2222

Fadzli Amir said...

Itulah manusia, kalau sesapa saja menang pun mesti nak bising2 punya, kalau siti menang pun bising, kalau kak pah menang lagi la bising...hehehhe

lilY said...

mohdfairuz :
- yer..100% markah..kihkih

Fadzli Amir :
- Lumrah hidup lah kan..masing² ada peminat tersendiri...hehe

AFIIA said...

try suruh yg create page tu nyanyi..ader bran tk nk lawan ana???!!1
ahahahahahahahaha

lilY said...

AFIIA :
- hahahha.. tau xpe...
kang sumbang mambang..kihkih

[z@ck] said...

aku pun tak setuju ana raffali menang tapi what more can i say.judges know better =)

lilY said...

zack :
- ya..aku sokong hang zack..hahaha