Tabung

My Friends

Saturday, January 15, 2011

Stupid

ihsan google

Rentetan daripada post aku yang Penceroboh Privacy nih kan, geram belum reda lagi nih..si minah tu tanya apa hal pun, dengan sakit hati berkarat aku jawab "..don't know.." baru kau tahu kan sakit hati aku bertanya tadi..banyak lah juga dia bertanya, yo lah dia kan budak baru..baru 2 weeks...hahaha...
go to h*** lah kan..kau yang cari pasal.

Once aku dah sakit hati dengan orang tu, siap lah berapa lama baru aku reda..tambah² pulak ada depan mata hari²..bengkak hati aku nih wehh ! owh.. * perangai buruk disitu

Ada lah pulak hati pergi mengadu dengan Cik Temah Officemate aku kat atas..
huhu..ada aku kisah..??
hoh..? nak mengadu dengan boss..?
pergi lah..kau kan selalu mengadu itu ini..hohoho...



*** Ya Allah..dosa bertimbun² pagi nih...


6 comments:

Kisah Tatie said...

sabar...

lilY said...

Izzati Ghafur :
- yer..thanks

analia buyani said...

btol2 marah ni..hohoo..
relax2~

lilY said...

analia buyani :
- hehe mmg mrh gile nih..
hikhikhik

aliza zeke said...

rilek2 :)

lilY said...

aliza :
- hihi thanks..dah reda dah ^_^