Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, January 27, 2011

Rela



Dapat jugak aku cari lagu nih... mahu tak eh aku hanya ingat lirik  
"demi cinta yang menyala..kurela....."
sampai situ ja yang lain tak ingat & tak tau..
pendek kata penyanyi pun aku tak tau lagikan tajuk lagu nih kah kah kah.

last...aku search ja lah menggunakan lirik yang sehelai sepinggang tu..huhu
lagu nih best kot tahun 1990an lagi, tapi kerap aku dengar sekarang nih lah..
setiap kali ada jiran aku buat kenduri kahwin, mesti ada yang akan karaoke lagu nih..
orang yang sama..aku dok dalam rumah pun boleh dengar..
jenuh tanya Cik Embun lagu apa dia kata lagu Dayangku Intan..
hampassss betul...
Mendalam maksud lagu nih, kesungguhan dia dalam bercinta sangat mantap.
dah jangan tanya lebih² aku tak reti nak tafsir...



*** Sedang search lirik lagu pulak..

9 comments:

hans said...

mak aih
lagu lama nih

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

sAyOobAeQ said...

lily!!!

lagu zaman skrg lagi best hehe.

tp taste masing2 kan:)

cantik rambut macik tuu hihi

lilY said...

hans :
- haha..sekali sekala mengimbau kembali :)

sayoobaeq :
- xde yg lama xwujud yg baru tau..
hehehe..
rambut tu abis fesyen lah tu 1990an..
hehehe

Addam Juhari said...

tau lagu ni, Tila - Rela, karoke nyanyi lgu n best

Addam Juhari said...

tau lagu ni, Tila - Rela, karoke nyanyi lgu n best

lilY said...

Addam Juhari :
- hah betol³..mmg best
tp sy karaoke sorg² leh lah..haha

zaty luvlianncezzz said...

follow u :)

man yusoef said...

kadang2 layan lagu oldies ni best gak...haha..

lilY said...

man yuoef :
- tau xpe..hehe