Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, January 4, 2011

Clorets

Dapat email dari Cik Embun pasal Clorets
Taukah apa itu Clorets..?
Clorets tu gula² berangin, dingin di mulut..kihkih
aku copy & paste jer tau..

--------------------------------------------------------------------------------


aku ni jenis suka belek belek barang, bila ada barang kat tangan aku, aku suka sangat belek belek..henpon ke ipod ke, botol air ke, paket makanan ringan ke...memang aku suka belek, aku suka tengok info yang ada dalam benda yang aku belek tu



nak jadi cerita, semalam masa tengah lepak lepak ngan member aku, aku pn membel
ek lah paket gula angin clorets infinity yang boleh dibeli di 7 eleven atau kedai runcit atau pasaraya



cara nak buka kotak besi gula gula angin ni unik sikit, kite kena tarik sikit je penutup dia, dan boleh keluar kan biji gula angin tu...jadi sebab gula gulanya dah habis, aku pn main main la dengan bekas besi dia...


tup tup masa tengah main, aku bukak habis penutup besi tu...haa...bila dah terbukak tu, tergam
am aku tengok corak yang ada kat depan aku tu...lambang salib yang amat clear boleh ditengok..aku tak tau la kalau pandangan orang lain macam mana..tapi kat pandangan aku, macam lambang salib zaman feudal



sesiapa kat luar sana , silalah berhati hati, jangan dibeli gula angin clorets ni...kalau aku gatai tangan belek penutup kotak besi gula angin clorets ni, memang tak tau ada benda bahaya tersembunyi di sebalik penutup tu




Mungkin juga lah kan, terdapat mana² gula² yang telah direndam dengan Holy Water
untuk mengeraskan lidah umat Islam serta tidak boleh mengucap kalimah Allah

7 comments:

Bulan said...

macam2 yahudi wat untuk meyesatkan org islam

ijatnuar87 said...

dah pernah tgk entri pasal nih...mmg lmbang salib tu menimbulkan syakwasangka kita...diharap agar pihak kerajaan mengambil seriyus masalh nih...

Che Sakinah said...

eyy... ye ker.. baru tahu.. astaghfirullah hal azim...
thanks eh info..

LilY said...

Bulan :
- tau xpe..kita je jgn leka

ijatnuar87 :
- yer ker..?hihi
sy memang lambat dpt information skit
thanks

Che Sakinah :
- most welcome (*_^)

caliph shuriken said...

x sngka kt clorets pun diorg wt cmni..

p/s: thanks for sharing this info...

saljihitam said...

hoshhh. tekezutt mak. btw nice info la awokk. :)

LilY said...

caliph shuriken :
- yahudi wt mcm² utk mngaburi mata kita nih.


saljihitam :
- i pon terkezutt noks..kihkih