Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, January 12, 2011

BE - Nuffnang

Dah ramai blogger post n3 pasal Nuffnang nih,ok..Nuffnang aku masih boleh faham.
Tapi yang korang semua selalu post n3 BE tu apa yer..?
yang aku tau ianya salah satu peluang untuk buat duit..kan..? kan..?
hahahahaha
aku nih jakun & lembab sikit dalam kebanyakan hal.

Boleh explain tak..?
yang arif..yang budiman..yang baik hati..yang terpuji..
sila bantu...

Boleh gak ker kalau aku mintak Nuffnang sendiri explain untuk aku nih...?
huhu...mimpi !!

6 comments:

Myaby said...

i pon tau skit skit je.

BE tu iklan yg diberi pada kite. kadar jana wang die lg tinggi dr ME la kot. ME pon dpt wang jgk tp slow. kalo BE laju skit. pastu kalo nk dpt BE tu depend pada visitor kot. kalo uv tinggi dorg pleh kite utk siarkan iklan dorg maka dpt la BE tu

hihi. kalo awk dpt BE nokia. maka iklan nokia tu akan salu terpapar kt iklan nuffnang awk.

cmtu la kot. ngahahaha. kalo salah sori ha

lilY said...

Myaby :
- ME tu pulak amende..?
hehehe..byk lak bertnye..hihi
thanks 4 sharing ^_^

rATu kEBaYA said...

hehehe.. kurang arif jugak.. tapi kalau Nuffnang bg BE.. hati gumbira sesangat...

lilY said...

ratu kebaya :
- wahh ! mesti sesuatu yg menguntungkan nih...hehe

pucheh said...

ME tu metered earning..haha

lilY said...

pucheh :
- hehe...baru tau
mekasih..hiks