Tabung

My Friends

Sunday, January 9, 2011

Anugerah Juara Lagu Ke 25

ihsan google


1.Hanyut – Faizal Tahir

2.Kebahagian Dalam Perpisahan – Shahir

3.Noktah Cinta – Hafiz

4.Drama King – Meet Uncle Hussain & Black

5.Ku Ada Kamu – Adira

6.Cinta Sempurna – Yuna

7.Pelita – A.P.I

8.Berlari – Tomok

9.Sofea Jane – Black

10.Mencari Konklusi – Hujan

11.Selamat Malam – Faizal Tahir

12.Extravaganza – Bunkface

13.Jahat – Stacy

14.Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali


Akan berlangsungnya pada hari Ahad jam 9 malam di Tv3 (malam ni tau), dah berapa tahun aku tak tengok AJL..hahaha ! this year rasa nak tengok sebab banyak jugak lagu yang aku selalu menyanyi sambil drive..gagagagagagag !

Kawan² aku meramalkan Drama King Black & Meet Uncle Hussein !! kononnya ramai komposer pun ramal camtu..erk..??tapi aku suka lagu Pelita A.P.I huhuhu

2 comments:

analia buyani said...

saya suke black - sofea jane!!!..hehee

lilY said...

analia buyani :
- tak ada rezeki Black nampaknyer..hihi