Tabung

My Friends

Thanks

Monday, January 24, 2011

Soalan Perah Otak


Pernah tengok picture kat atas nih..? aku first time kot..
tapi aku rasa hampa semua mesti ada yang dah pernah tengok..
( yer² aku jakun & lembab..hikhik) sekarang dah jarang on9 FB
Semalam pakcik kodi tag kat aku suruh jawab,
sampai la ni aku still tak faham lagi..kah kah kah

Tapi semalam sebelum aku on9 dah ada member dia jawab yang betul..
orang first yang komen, 
punya lah kejam komen tersebut have been deleted..damn!

Kalau hampa tau meh gtau aku cepat, boleh aku p jawab kat FB.. kah kah kah
okeh²..sambung kerja semua...hak hak hak

10 comments:

DaK CoMoT said...

huhuhhh agak penin soklan neyh ea...hehehh

lilY said...

Dak Comot :
- hehe tau xpe..mari same² berfikir..
kihkih

bact said...

kih kih kih
kacang je neh..
rm9 x 3 = rm27
so
rm27 - rm25(sewa hotel) = rm2

jadi rm2 tu lah duit receptionist


yg bwh2 2 sume nk memeningkan je..
kih3..

betol tak??

lilY said...

bact :
- ya lah kot...tp bkn ka jwpn tu balance rm1..?
wakakakakak..adoii...pening mak

bact said...

tny la sapa yg bg soalan neh..
gua rasa yg neh la..
pasepa nk kena tmbah rm27+rm2..
sedangkan sewa hnya rm25..

lilY said...

bact :
- entah..wakakaka..

analia buyani said...

dah slalu tengok soalan cmni, dah pernah cuba nak paham explanation nye..tp stil x paham..haihhh >_<

analia buyani said...
This comment has been removed by the author.
miss sue said...

aah kan..mane pg rm1..penah dpt soklan ni dulu..lupe cane penyelesaian die

lilY said...

analia buyani :
- hehe sama lah kite..
adoiyaii.malas nk pk..

miss sue :
- rm1 tu ada kaki kot..g kedai..
kihkih