Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, January 18, 2011

Diludah Pontianak

Ni nak tau dan nak bertanya, betul ker ada kes kita manusia diludah pontianak..?
Cik Senah dah 2 hari badan gatal² merah,
semalam dia tunjuk kat Cik Embun badan dia yang gatal² tu..
Cik Embun cakap ni kena ludah dengan pontianak nih..?
huh..? biar betul....
mana tempat Cik Senah pergi sampaikan kena ludah dengan pontianak nih..?
pontianak yang macam mana..?

macam ni ker..? uwaa..mahu tak tidur malam aku..dah lah Cik Senah roommate aku.
Betul ker ada kes macam ni..? kalau kena ludah dengan pontianak, dia p klinik doktor akan cakap apa yer..?

Doktor      : awak salah makan nih..sebab tu gatal²
Cik Senah : tak mungkin lah doktor, saya tak alergik dengan apa² jenis makanan pun..
Doktor      : Ok..saya bagi ubat gatal..awak sapu then kena pantang sikit lah makan tu..
Cik Senah : emm...ok lah.. (ayat redha..hikhik)

hakhakahkahakak...
mengamuk Cik Senah kalau dia tau aku buat dialog sendiri



6 comments:

udin said...

haha! ni kes kena gegata a.k.a kelopak garam la ni.. betoi x? habaq kat kwn awk cik senah tu jgn dok garu.. kang lagi melarat.. sapu ja ubat gatai tu :D

lilY said...

udin :
- dah ckp dah kelopak garam..mau xgaru dah gatal,hehehe..
tp selalu kelopak garam tu dlm sari ja kan..emm..thanks..

CahayaCintaIlahi said...

laa ngat btOl2 tadi..
ngee

lilY said...

CahayaCintaIlahi :
- sebenarnya xtau pun apa sebab gatal² tu..hihihi

Tuan-Belog said...

hehe...org tua2 mmg slalu ckp mcm tu...xtau la btol ke x kn...

lilY said...

Tuan-Belog :
- memang ade kan..?
heheh seram lak