Tabung

My Friends

Friday, January 14, 2011

Saya Sedang MC

ihsan google

Disebabkan semalam aku demam sampai nak bangun pun susah, maka masuk jer office pagi tadi terus p ambil surat panel ke klinik..huhu

Sakit badan tak ingat woo..dalam kepala otak aku asyik fikir "..tak apa lah kalau tak dapat MC pun, lagi pun kerja bertimbun.." sebabnya doktor panel tu manusia yang sangat kedekut..selalu jugak aku p hampeh..tak dapat, aku jenis tak mintak MC...malu babe !

Nak dijadikan cerita baru last week officemate aku demam teruk jugak lah tapi tak dapat MC..gila kejam kan dia panel jer pun apa salahnya bagi..haishh !

Nasib baik tadi aku dapat MC..hikhikhik..dapat melepak king kat rumah..

3 comments:

zazaw said...

MC memang Heaven !!!!!

aliza zeke said...

gud2.dapat beristirehat :)

lilY said...

zazaw :
- hehe tau xpe..best !

aliza :
- betol²..thanks *_^