Tabung

My Friends

Sunday, January 16, 2011

Ciri - Ciri Blogger Tegar

Semalam aku pergi Alamanda Putrajaya, saja pergi makan2.
Once mata aku terpaut dengan satu group gegirls nih, macam kenal...tapi bukan muka dorang yang aku kenal tapi ciri2 dorang tu saling tak tumpah macam seorang blogger tegar, bergambar sana sini, dinding kedai pun snap,escalator..huhu
 
ini ciri2 blogger tegar dari sudut mata aku sendiri :

- berjalan dalam satu group lebih kurang 4-5orang
- mesti pegang camera kemana saja
- akan snap gambar tak kira dimana jua atau tempat
- sebelum makan snap gambar makanan..gambar dorang
selapas makan akan snap gambar lagi, menunjukkan dorang dah pun habis makan
- online tak kira dimana jua, wajib tempat2 yang ada Wifi

okeh..stop ! aku dah tak ingat lah pulak..ekekekeke

Group gegirls yang aku nampak semalam tu siap bawak DSLR lagi..canggih woo...
rajin dia gendong camera gedabak masuk mall...yer lah camera canggih, snap sana sini pun orang kagum..hukhuk
jelas & nyata disitu aku sedang jealous ;)

Okeh..sekian saja lah teori aku pada hari ini, tiada kena mengena dengan sesiapa tau.
aku main hentam saja betul ker tak belakang kira...
hahahhahahaa

5 comments:

Unknown said...

Saya tak sampai tahap tegar lagi.. haha.

Anonymous said...

AHAHH . sys jeles kudd :D

lilY said...

Sofia Aimd :
- saya pun..malu nak amik gmbar merate2..hihi


Nad :
- harus lah jeles...camera canggih kot..hihi

||aLeaSaRa|| said...

betul tu.asal nk makan snap.dh hbs mkn snap.belek baju2 snap.kat toilet ngeee..snap he3...selalu jugak lpk alamanda dkt je ngan umah

lilY said...

aleasara :
- tau xpeee...semua tempat nak bergambar..berbangga jugak lah kan dengan hasil kerja keras dorang sebagai seorang blogger..rajin betol..
heheheheh